Nokre gonger er språkleik knytt til kjende rim, regler og sangleikar - andre gonger er språket sjølve leikegjenstanden, som i jakta på ord inni ord, samtalar om språk og undring over språk. Kva er til dømes rumpemelk, eller kumatpakke, og kva tyder eigentleg ordet løvetann? Leik med språk er ei viktig lære- og samværsform, og personalet må støtte og sjølv vere deltakande i språkleiken. Språkleik er også eit viktig område for å støtte barns utvikling av språkleg medvit.
Språkleik
Leik med språk er ei viktig lære- og samværsform.

Tema til refleksjon
Barnehagen skal jevnlig vurdere det pedagogiske arbeidet og vurderingsarbeidet skal bygge på refleksjonene som hele personalgruppen er involvert i (rammeplan for barnehagen, 2017). Fellesrefleksjoner på personalmøter eller avdelingsmøter rundt innholdet i fokusordene, kan gi gode fellesrefleksjoner over det pedagogiske arbeidet og være et utgangspunkt for videre planlegging og gjennomføring. Hva er de ansatte i barnehagens tolkning av fokusordene, hvordan er egen praksis knyttet til fokusordnene?