Bok i bruk
-
Pulverheksa av Ingunn Aamodt
I Lykkentreff barnehage har de brukt bøkene om Pulverheksa som utgangspunkt for mange store og små prosjekter som til sammen har dekket alle fagområdene i Rammeplanen.
-
Mopp og Mikko elskar dyr av Kari Stai
Boka av Kari Stai har blitt brukt i leseaktivitetar i Ølensjøen FUS barnehage.
-
"Lars er ikke" av Svein Nyhus
"Lars er ikke" har blitt brukt til leseaktivitet i Egenes idrettsbarnehage.
UiS på topp i barnehageforskning

Barnehageforskinga er eit av dei sentrale satsingsområdene ved Universitetet i Stavanger (UiS). Forskingsmiljøa ved UiS samarbeider tett om fleire store prosjekt på ein rekke områder innan barnehagefeltet.
Våre forskingsprosjekt har ein klar forankring i den norske barnehagemodellen. Vi har nær kontakt med praksisfeltet, noko som gjer at vår forsking har ein stor innverknad på utviklinga av norske barnehagar.
Les meir om UiS-forsking på barnehage
Les om UiS-forsking på skule
Rapport: UiS på topp i barnehageforsking
Bok i bruk
Barns møter med bøker er verdifulle.
Gjennom leseaktiviteter utvikler barna språkkompetanse.
De utvikler selvtillit i møte med tekst og språk, de blir fortrolige med skriftspråket og de blir trygge på språket som redskap for tanken.
På denne måten stimuleres barnas språkutvikling. Vi vet at systematisk språkstimulering i førskolealder har svært mye å si for barns språkutvikling.
Vi ønsker å styrke dette arbeidet ved å vise fram gode eksempler fra praksisfeltet, og presentere ulike måter å arbeide med leseaktiviteter på i barnehagen.
Målet er at disse presentasjonene skal gi kjennskap til uilke arbeidsformer og være en kilde til inspirasjon. Det finnes simpelthen ingen gode grunner til å ikke satse på leseaktiviteter for barn i barnehagen.
God lesing!