Poor motor skills in toddlers hint at poor math abilities
The Free Press Journal (14.09.2015): Parents, take note! Two-year-olds with poor motor function also exhibit poor mathematical skills, a new study shows, reports PTI.
UiS på topp i barnehageforskning

Barnehageforskinga er eit av dei sentrale satsingsområdene ved Universitetet i Stavanger (UiS). Forskingsmiljøa ved UiS samarbeider tett om fleire store prosjekt på ein rekke områder innan barnehagefeltet.
Våre forskingsprosjekt har ein klar forankring i den norske barnehagemodellen. Vi har nær kontakt med praksisfeltet, noko som gjer at vår forsking har ein stor innverknad på utviklinga av norske barnehagar.
Les meir om UiS-forsking på barnehage
Les om UiS-forsking på skule
Rapport: UiS på topp i barnehageforsking
Stavangerprosjektet - Det lærende barnet
En tverrfaglig, langvarig studie i samarbeid med Stavanger kommune, som setter søkelys på barns utvikling fra 2–10 år.
Målene er:
Å bidra til økt kunnskap om barns utvikling i og mellom områdene språk, matematikk, motorikk og sosial kompetanse i barnehagealder, og lesing, skriving og regning i skolealder.
Å identifisere tidlige utviklingsfaktorer som fremmer eller hemmer tilegnelse av grunnleggende ferdigheter i lesing, skriving og regning.
Å utvikle kunnskap som kan bidra til tidlig identifisering og stimulering av barn som vil kunne streve med å tilegne seg de grunnleggende ferdighetene.
Å bidra til kompetanseheving hos ansatte i barnehage, skole, PPT og Fysio -og Ergoterapitjenesten.