Even as two-year-olds, girls are more independent, sociable, study suggests
Science Daily (17.08.2015): Girls aged two and a half years master most everyday activities better than boys, a new Norwegian study shows. Both Norwegian and international research shows that girls have better language and social skills than boys in school and kindergarten. There are few studies, however, which document how small children master everyday activities in kindergarten.
UiS på topp i barnehageforskning

Barnehageforskinga er eit av dei sentrale satsingsområdene ved Universitetet i Stavanger (UiS). Forskingsmiljøa ved UiS samarbeider tett om fleire store prosjekt på ein rekke områder innan barnehagefeltet.
Våre forskingsprosjekt har ein klar forankring i den norske barnehagemodellen. Vi har nær kontakt med praksisfeltet, noko som gjer at vår forsking har ein stor innverknad på utviklinga av norske barnehagar.
Les meir om UiS-forsking på barnehage
Les om UiS-forsking på skule
Rapport: UiS på topp i barnehageforsking
Stavangerprosjektet - Det lærende barnet
En tverrfaglig, langvarig studie i samarbeid med Stavanger kommune, som setter søkelys på barns utvikling fra 2–10 år.
Målene er:
Å bidra til økt kunnskap om barns utvikling i og mellom områdene språk, matematikk, motorikk og sosial kompetanse i barnehagealder, og lesing, skriving og regning i skolealder.
Å identifisere tidlige utviklingsfaktorer som fremmer eller hemmer tilegnelse av grunnleggende ferdigheter i lesing, skriving og regning.
Å utvikle kunnskap som kan bidra til tidlig identifisering og stimulering av barn som vil kunne streve med å tilegne seg de grunnleggende ferdighetene.
Å bidra til kompetanseheving hos ansatte i barnehage, skole, PPT og Fysio -og Ergoterapitjenesten.